foto

K V Ě T E N / M A Y 2 0 0 8

Č E R V E N / J U N E 2 0 0 8
30.05.2008

Dnes ráno odlétl Iljušin 76 registrace EW-76734, který jsem již jednou spatřil - v listopadu minulého roku. Tehdy však ještě létal pod hlavičkou společnosti Transavia Export. Jak potvrzuje změna nápisu na trupu a znaku na ocasu, stroj přešel do flotily ruské firmy Volga Dněpr.


29.05.2008

Přidávám další fotky další hlučné 76ky, opět společnosti Uzbekistan Airways. Brzy ráno se stroj registrace UK-76353 snesl na rwy 28. Později dopoledne přilétla ještě další IL-76, mašina ruské firmy Volga-Dněpr, to už jsem ovšem měl jiné starosti. Na letišti vůbec panoval celkem čilý ruch, za chvilku po ILovi sedl bublifuk OK-TVC a ATR z Prahy. Odpoledne se Uzbek vznesl na zpáteční cestu a aby toho nebylo málo, svoji třítýdenní spotterskou abstinenci jsem ukončil večerním Boeingem 737-800 Transavia Holland.


09.05.2008

Další 76ka, místo dobře známého Uzbeka se dostavil ještě známější Turkmen, reg. EZ-F426. Vše se odehrávalo pod dohledem odrůstajících, avšak zároveň již ostražitých šelem, při odletu bylo navíc přítomno příjemné večerní slunce:-).


05.05.2008

Dnes jen chvilka focení u pojížděcí Alfy. Tento rok jsem poprvé zachytil bublifuka - OK-TVC. Chvíli po něm se do vzduchu vydal i londýnský Ryan, EI-DHX.


03.05.2008

Opět nás navštívil krásný historický kousek z flotily "Ascot Airways". Je jasné, že mám na mysli VC-10, tím dnešním byla registrace XV104 vyrobená v roce 1967. Mimo to se na letišti ještě potuloval Boeing 737 Karthago Airlines, trénoval zde Dash 8-300 Austrian Airlines a nákladní provoz zastupoval Iljušin 76 Uzbekistan Airways, který se odpoledne vydal do Taškentu.


02.05.2008

Cargo provoz pokračuje, dnes se k nám vrátil včera odlétnuvší Uzbek UK-76805 a večer navíc odlétla Andula 124 společnosti Antonov Design Bureau. K vidění byl taky Boeing 737-300 Atlant-Sojuz nebo klasika všech klasik - Ryanair z/do Londýna.


01.05.2008


D U B E N / A P R I L 2 0 0 8